- شهید دانش نبیلی – یاد دوستان شهید
- شهید معصوم درودی – همه ما یک نقطه ضعف داریم
- شهید یدالله تبیانیان – وصیت نامه
- شهيد احمد مختاري - اگر من نروم...
- شهید روح الله مومنیان قبل از شروع عملیات
- شهید علی بختیاری – یک گونی کنسرو بجای عراقی آورد!
- محرم در محرم (قسمت دوم)
- خاطرات سرتیپ جوادیان، فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب كشور
- اما این کجا و آن کجا؟
- شهيد احمد مختاري - اگر من نروم...

بــه زيــارت قــبــور گـذشتگان و شهداي انقلاب توجه خاصي داشت وزياد بهگـلزار شـهدا رفت و آمد ميكرد شايد ميخواست لذتهاي دنيوي را با ياد مرگدر وجـودش كـم سـازد. يـك روز در مزار شهدا با حسرت ،آرزوي شهادت كرد و با اشاره به محلي از گلزار شهدا گفت: اي كاش ميشد در اينجا دفن شوم .ايــن آرزويـش پـس از چندي به تحقق رسيد و شهيد احمد درست در همان جاييكه گفته بود به خ شهدای مهدی شهر...
رزمندگان هيچ چيز را بر جبهه مقدم نمي دانستند.بــراســاس تـعـالـيـم اسلامي به شهيد «مجتبي سعيدي» كه دانش آموز بود وقـصـد عـزيـمـت به جبهه را داشت، گفتم : چرا الان درس نمي خواني ؟ گفت :حـضـور در جـبـهه واجب تر از تحصيل علم است. گفتم : آيا پس از برگشت ازمـنـطقه مدرسه و كـلاس درس را دنـبـال مـي كني ؟ گفت : دوباره عازم جبههمـي شـوم ، دوبـاره ســوال كردم : شهدای مهدی شهر...